Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
E-booki
(4)
Autor
Marciniak Justyna
(2)
Marcela Joanna
(1)
Nelsen Jane
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
E-book
W koszyku
Forma i typ
Vademecum zespołu rozproszonego, czyli Must have managera, to idealny zbiór wiedzy, dzięki któremu zrozumiesz, czym jest praca na odległość, jak radzić sobie z obowiązkami managera zespołów rozproszonych i jakie wartości zdobywamy oraz rozwijamy sami wobec siebie czy też w stosunku do naszej organizacji. Ebook zawiera zasady, wskazuje bariery, a także ukierunkowuje na wirtualną współpracę między przywódcą a zespołem. Temat wpisuje się idealnie w obecne realia związane z polskim prawodawstwem czyli uregulowaniem możliwości pracy zdalnej wobec pracowników. Poza głównymi aspektami za i przeciw pracy zdalnej, zrozumiesz jakie działania wpływają motywująco na otoczenie, co jest potrzebne do bycia przywódcą, a co w codziennych relacjach zupełnie niepożądane. Vademecum pozwoli na usystematyzowanie i utrwalenie zdobytej wiedzy poprzez dołączony zeszyt ćwiczeń managera. eBook zawiera 49 stron praktyki i mentoringu oraz 19 stron ćwiczeń z konkretnymi przykładami. Całość Vademecum stanowi bazę dla prawidłowego pełnienia eksponowanych funkcji w organizacji w której funkcjonujemy bądź będziemy funkcjonować. Proponowana pozycja zapewni rozwój osobisty i sprawi, że wszelkie działania związane z pracą wirtualną staną się łatwiejsze a codzienna praca z zespołem rozproszonym nie będzie stanowić żadnej bariery. eBook jest dla Ciebie, jeśli: - jesteś managerem - chcesz nauczyć się zarządzać zespołem rozproszonym - komunikacja nie jest Twoją silną stroną - dostrzegasz i obawiasz się barier związanych z wirtualna pracą Nauczysz się być liderem i partnerem w relacjach przywódca – zespół. Zrozumiesz, jak cenna może być praca zdalna, a przede wszystkim posiądziesz umiejętność budowania nowego zespołu i przenoszenia aktualnego zespołu do wirtualnego świata swojej organizacji. Twoje bonusy: - 19 stron przykładów i ćwiczeń, dzięki którym przetestujesz i ugruntujesz zdobytą wiedzę – Must have managera. - 20% rabatu na indywidualne konsultacje z tematyki eBooka (czyli jak organizować pracę swoją i zespołu na odległość? jak zbudować zespół rozproszony?jak radzić sobie z barierami? jak prowadzić projekty?) Korzyści z eBooka: - nauczysz się organizować pracę swoją i zespołu - nauczysz się dobrze planować zadania - nauczysz się kontrolować, zrozumiesz, że kontrola nie jest niczym złym a wręcz przeciwnie dobrze przeprowadzona zapunktuje u Twojego zespołu - nauczysz się motywować i tym samym stworzysz przyjazne miejsce pracy - zrozumiesz, że cyfrowa transformacja jest nieunikniona i to od Ciebie zależy jak ją wdrożysz we własne działania i działania swojego zespołu. Opinia Ebook to doskonałe źródło wiedzy z zakresu zarządzania rozproszonymi grupami. Wieloletnie doświadczenie autorki oraz tezy poparte przykładami wywodzącymi się z aktywności zawodowej sprawiają, że przekazywana wiedza jest naprawdę wartościowa i łatwa w implementacji. Jako trener sprzedaży i Specjalista ds. Optymalizacji Procesów Sprzedażowych chętnie sięgam po informacje zawarte w tym projekcie. Wartością dodaną są ćwiczenia wydane jako suplement, które w sposób doskonały ugruntowują wiedzę jaką przekazuje Pani Joanna. Michał Kończakowski Trener Sprzedaży Właściciel Kończakowski Consulting & Trade o Autorce Kiedy myślisz, że czas stanął w miejscu, a życie pokazuje, jak bardzo jest usłane różami z dość ostrymi kolcami, dzieje się coś, co zmienia sens życia. Nasze doświadczenia są dla nas trudnym wyzwaniem, codziennie stajemy przed wieloma wyzwaniami i próbujemy znaleźć sens dla nas samych, odszukać rozwiązania dla realizacji różnych problemów, czy to zawodowych czy prywatnych. Jednakże kiedy w jednej chwili tracisz bliską osobę, a ludzie wokół Ciebie stają się obcy, zastanawiasz się nad tym, czy jest coś, w czym jesteś najlepsza/-y, dlaczego codziennie rano, widząc swoje odbicie w lustrze dobrze gdy mówisz, JESTEM MEGA SUPER CZŁOWIEKIEM I MOGĘ WIELE! Szukasz siły dla siebie, dla wyzwań, dla zmiany. Tak właśnie było u mnie, kiedy śmierć taty stała się przełomem w moim życiu i postanowiłam pokazać, jak bardzo jestem silną osobą i jak wiele mogę przekazać innym. Moje 15-letnie doświadczenie we współpracy z instytucjami publicznymi i komercyjnymi, funkcje managera na wielu stanowiskach kierowniczych rozwinęły u mnie kompetencje niezbędne do prowadzenia wielu szkoleń opartych o przywództwo, komunikację, rozwiązywanie problemów, kierowanie zespołami w tym wirtualnymi oraz zarządzanie czasem i właśnie to wszystko stało się moim wielkim atutem i siłą napędową dla stworzenia eBooka - Vademecum zespołu rozproszonego - must have managera, bo przecież jak nie Ty, to kto? Jak nie ja, to kto?
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Jak stworzyć paletę kolorystyczną dla marki? Ile kolorów powinna zawierać Twoja paleta? Które kolory do siebie pasują? Jak ludzie odbierają konkretne kolory, z czym im się kojarzą? Jeżeli szukasz odpowiedzi na te pytania, to znajdziesz je w ebooku. Po przeczytaniu: Będziesz potrafiła stworzyć paletę kolorystyczną dla własnej marki. Będziesz wiedziała jakie skojarzenia przywołują podstawowe kolory, zarówno te negatywne, jak i pozytywne. Będziesz znała darmowe programy, z których można skorzystać przy tworzeniu palety. Dlaczego warto przeczytać tego ebooka? Ponieważ 80% ludzi to wzrokowcy, co znacza, że w ciągu pierwszych milisekund oceniają, czy coś im się podoba i czy to, co widzą, ich interesuje, czy nie. Kolor jest pierwszą rzeczą, na którą podświadomie patrzą. I to kolor ma tę moc, aby przyciągnąć ich uwagę na tyle, żeby chcieli przeczytać, to co chcesz im zakomunikować. Jeżeli będziesz wiedziała jak dobrać do siebie poszczególne kolory i jaką wartość one ze sobą niosą, to łatwiej będzie Ci tworzyć grafiki na social media, grafiki reklamowe lub materiały marketingowe we własnej firmie. Będziesz wiedziała, jak świadomie zaprojektować przekaz, jaki chcesz wysłać w świat. Brzmi dobrze? Dodatkowo Twoja marka będzie miała spójny, a z czasem rozpoznawalny styl, a to przyciąga klientów. Nie będzie się gubiła w rozmaitych wyborach Canvy, bo kolory będą Cię ograniczać na tyle, że nie będziesz marnować czasu na ciągłe wybory nowych stylów. Zaoszczędzisz czas i energię. Ebook ma 48 stron i jest podzielony na 5 głównych rozdziałów. Nie chodzi o to, żebyś poświęcała dużo czasu na czytanie, ale żebyś zapoznała się z esencją informacji i mogła zacząć świadomie działać. Dodatkową zaletą ebooka jest jego projekt. Każdy podrozdział o kolorze jest zilustrowany pięknymi zdjęciami, które oddają charakter koloru. Czego dowiesz się z ebooka? Zrozumiesz, dlaczego warto mieć spójną kolorystykę marki. Zapoznasz się z podstawowymi kolorami i ich psychologią koloru. Przejdziesz przez proces tworzenia palety kolorystycznej dla marki. Poznasz darmowe programy do tworzenia palet. Stworzysz własną paletę kolorystyczną. O autorce: Kobieta, w ciągłym procesie uczenia się i doświadczania zarówno pięknych chwil życia, jak i tych bardzo trudnych. Współpracuje głównie z kobiecymi biznesami, bo wierzy w to, że kobiety potrafią zmienić świat, działając w zgodzie ze swoim sercem i wartościami, jakie je prowadzą. Otwarta na świat i nowych ludzi, wysokowrażliwa estetka. W wolnych chwilach czyta miliony książek lub medytuje. Chodzi boso po lesie lub na wystawy sztuki. Uwielbia podróżować. Wierzy, że wszystko, co nas spotyka jest po coś i ma w sobie głęboki sens. Prywatnie żona i mama dwójki chłopców, bengalskiego kota i owczarka niemieckiego. W czym pomagam? Projektuję pełną identyfikację wizualną marek, ubieram je graficznie (projektuje logo, paletę kolorów, szablony/grafiki do social media, banery, itp) Tworzę kolaże cyfrowe, tzw. Obrazy MOCy. Składam, łamię, projektuję graficznie ebooki + projektuję okładki. Tworzę strony www w Wordpress lub DIVI. Piszę ebooki o marce osobistej. Prowadzę konsultacj / audyty biznesowe. Tworzę materiały graficzne.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Korzystałaś kiedyś z konsultacji graficznych, marketingowych lub strategicznych? Rozmawiałaś o swojej marce z poziomu jej założeń? Układałaś fundamenty, żeby widzieć w którą stronę należy iść dalej? Znasz takie pojęcia jak misja, wizja i wartości marki? Czy jeżeli je znasz to wiesz po co się je układa? Jeżeli czujesz, że te pytania dotyczącą Ciebie i twojej marki, to zapraszam Cię do pracy z tym workbookiem. Został on stworzony jako alternatywa dla konsultacji. Możesz usiąść w ciszy, z filiżanką ulubionej herbaty i zanurzyć się w podróż 30 stron, na których znajdziesz konkretne pytania. Czy są łatwe? Nie. Ta podróż na pewno chwile Ci zajmie. Ale jak dojdziesz do końca, będziesz miała silne argumenty i będziesz znała fundamenty swojej marki. Będziesz wiedziała jakie jest Twoje „dlaczego”, jakie są wartości, które ma mieć Twoja marka. Określisz misję i nakreślisz wizję. A to dmucha w żagle do dalszych działań. Wypełniony workbook będzie dla Ciebie i będziesz mogła do niego wracać za każdym razem, jak będziesz stawiała kolejny krok w swojej marce. To jak, popłyniesz w tę podróż? Jakie będziesz mieć korzyści? Zrozumiesz, czym jest marka. Znajdziesz swoje biznesowe „dlaczego”. Określisz swoją misję Ułożysz swoją wizję Wybierzesz swoją wartość biznesową O autorce: Kobieta, w ciągłym procesie uczenia się i doświadczania zarówno pięknych chwil życia, jak i tych bardzo trudnych. Współpracuje głównie z kobiecymi biznesami, bo wierzy w to, że kobiety potrafią zmienić świat, działając w zgodzie ze swoim sercem i wartościami, jakie je prowadzą. Otwarta na świat i nowych ludzi, wysokowrażliwa estetka. W wolnych chwilach czyta miliony książek lub medytuje. Chodzi boso po lesie lub na wystawy sztuki. Uwielbia podróżować. Wierzy, że wszystko, co nas spotyka jest po coś i ma w sobie głęboki sens. Prywatnie żona i mama dwójki chłopców, bengalskiego kota i owczarka niemieckiego. W czym pomagam? Projektuję pełną identyfikację wizualną marek, ubieram je graficznie (projektuje logo, paletę kolorów, szablony/grafiki do social media, banery, itp) Tworzę kolaże cyfrowe, tzw. Obrazy MOCy. Składam, łamię, projektuję graficznie ebooki + projektuję okładki. Tworzę strony www w Wordpress lub DIVI. Piszę ebooki o marce osobistej. Prowadzę konsultacj / audyty biznesowe. Tworzę materiały graficzne.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ
Życie z nastolatkiem to czasem jazda bez trzymanki… i odwieczne pytanie, w jakich proporcjach połączyć wolność i kontrolę, by pozwalać nastolatkowi, aby zdobywał potrzebne umiejętności społeczne i życiowe i w sposób optymalny przechodził przez proces szukania odpowiedzi na pytanie „Kim jestem?”, a jednocześnie mieć poczucie, że jest się w jego życiu ważnym. Pozytywna Dyscyplina proponuje Ci nową rolę – zostań drugim pilotem w samolocie życia nastolatka, czyli bądź i wspieraj oraz porzuć nadmierną kontrolę. Jak? Przekonaj się sam! Okres nastoletni to zwykle czas ogromnej ilości stresu i dużych zmian dla nastolatków oraz ich rodziców. Młodzi ludzie naturalnie poszukują większej wolności i przechodzą przez proces przekształcania relacji z rodzicami, a ci drudzy często czują się wyobcowani i wykluczeni z życia dziecka, a nawet bezradni i bezsilni. Pozytywne podejście do wychowywania szczęśliwych, zaradnych i dojrzałych nastolatków. „Pozytywna Dyscyplina dla nastolatków” pokazuje rodzicom, jak lepiej komunikować się z nastolatkiem i wychodzić poza destrukcyjne cykle zemsty i poczucia winy oraz przerwać błędne koło walki, by budować relacje oparte na szacunku. Nastolatki nadal potrzebują rodziców, ale potrzebują ich w inny sposób. Rodzice mogą wspierać ich, ucząc zdroworozsądkowej oceny sytuacji, skupiania się na rozwiązaniach i brania odpowiedzialności, rezygnując przy tym z gderania, kar i zakazów. Miliony rodziców zaufały Pozytywnej Dyscyplinie – stworzonemu przez Jane Nelsen zdroworozsądkowemu i spójnemu podejściu do wychowywania szczęśliwych i odpowiedzialnych dzieci. W książce „Pozytywna dyscyplina dla nastolatków” znajdziesz sprawdzone i skuteczne sposoby na to, jak: uczyć nastolatka, by realizował cele, które ważne są dla niego, jak również te, które ważne są dla ciebie (np. domowe obowiązki), być po stronie swojego nastolatka i upewniać się, że on o tym wie, unikać pułapek nadmiernej kontroli i pobłażliwości, szczerze rozmawiać z nastolatkiem, pomagać mu radzić sobie z wyzwaniami wirtualnego świata, zamieniać trudne sytuacje w możliwości, motywować, dobrowolnie zrezygnować z kar i zabierania przywilejów na rzecz szukania rozwiązań, zadbać o to, by twoje osobiste tematy z okresu dojrzewania nie stawały ci na rodzicielskiej drodze
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności